Meklē kvalitatīvus un uzticamus partnerus grāmatvedības nozarē?
jums ir jautājumi? mums ir atbildes!

Izvēlēties vispiemērotāko veidu Jums, un sazinieties ar mums caur e-pastu, telefonu vai spied šeit:

Vienosimies par tikšanos ar SIA Grāmatveža Prieks laipnajiem darbiniekiem. Tikšanās laikā pievērsīsimies konkrēti Jūsu situācijai un izteiksim Jums sadarbības piedāvājumu. Ja Jūs apmierinās piedāvājums,  vienosimies par sadarbību un līguma parakstīšanu. Šajā momentā būsiet kļuvis par SIA Grāmatveža Prieks klientu, un varat būt pārliecināts, ka Jūsu grāmatvedība ir drošībā.

Aptuveno cenu var noskaidrot sazinoties ar mums, nosaucot konkrētus uzņēmuma grāmatvedības rādītājus:

  • Saņemto, izrakstīto rēķinu skaitu;
  • Darbinieku skaitu;
  • Čeku skaitu;
  • Nodarbošanās veidu;
  • Uzņēmuma darbības veidu;
  • Kases aparātu skaitu (ja ir);
  • Kādi pakalpojumi no uzņēmuma puses papildus nepieciešami, piemēram, rēķinu izrakstīšana.

Cena var mainīties, tikai abpusēji vienojoties un apjomam palielinoties ilgtermiņā.

Jā, mēs palīdzēsim to sagatavot un arī iesniegt.

Ja uzņēmumā vadība ir pievienojusi SIA “Grāmatveža Prieks” valdes locekli pie uzņēmuma lietotājiem un devusi pilnvaru, tad mēs to izdarīsim. Ir dažādas situācijas, mēs vienmēr atradīsim piemērotāko risinājumu Jums. Mēs garantējam drošību un atbildam par savu darbu.

Mēs palīdzēsim izlabot kļūdas un palīdzēsim ar ieteikumiem, lai rastu piemērotāko risinājumu Jūsu situācijai un pārstāvēsim Jūsu intereses, lai tas vairs neatkārtotos.

Mēs ar prieku to darīsim, un pieredze rāda, ka darām to ļoti veiksmīgi. Uzņēmumam ir speciāli izstrādāta rēķinu forma, kas atspoguļo klienta situāciju attiecībā pret iepriekšējiem maksājumiem.

Mēs varam to izdarīt, ja klients ir pievienojis SIA “Grāmatveža Prieks” valdes locekli savai interneta bankai.

SIA “Grāmatveža Prieks” valdes loceklim ir pieejams sekojošas bankas:

    • A/S Swedbank
    • A/S Citadele banka
    • A/S Luminor Bank

Mūsu komanda sastāv no 8 profesionāļiem savā nozarē.

Ja Jums ir nepieciešams ieteikums, protams, mēs ieteiksim banku, ar kuru ir visizdevīgāk un vispatīkamāk strādāt gan mums kā grāmatvežiem, gan Jums.

Mūsu pieredze ietver ap 100 uzņēmumu reģistrācijas dokumentu sagatavošanu. To varam arī iesniegt Jūsu vietā reģistrācijai.

Mēs spējam un vēlamies Jums palīdzēt, atvieglojot Jums uzņēmējdarbību, un darot to, kas mums padodas vislabāk. Jebkuru mīnusu var pārvērst par plusu!

  • Reģistrācijas dokumentus varam sagatavot 1-2 stundu laikā.
  • Ja uzņēmumam ir 1 EUR pamatkapitāls, un ir nokārtots elektroniskais paraksts, tad dokumentu izskatīšanas laiks pēc to iesniegšanas ir 1-3 darba dienas.
  • Ja uzņēmumam ir 2800 EUR pamatkapitāls, tad viss ir atkarīgs no tā, cik ātri visi dokumenti tiek nokārtoti bankā.

Jā, atšķirība ir izskatīšanas laikā, gan arī valsts nodevu apmaksu apjomā.

Mēs ne tikai palīdzēsim, bet arī varam ieteikt, kā to izdarīt.

Mūsu zinošie nozares speciālisti palīdzēs, kā iegūt PVN numuru, sniedzot konsultācijas vai sakārtojot dokumentus un iesniedzot tos Jūsu vietā. Varam pārstāvēt Jūs arī valsts institūcijās, kā VID vai Uzņēmumu Reģistrā.

CITS JAUTĀJUMS?
ATBILDĒSIM JUMS!

nOSKATIES VIDEO
kāpēc izvēlēties SIA Grāmatveža Prieks?
Mēs varam un vēlamies Jums palīdzēt un atvieglot Jūsu uzņēmējdarbības ikdienu! SIA Grāmatveža Prieks zina, ko dara un kāpēc! Kvalitatīvi grāmatvedības un ar to saistīti pakalpojumi tieši Jums – ieteiksim visizdevigāko risinājumu, konsultēsim Tevi nodokļu optimizācijas jautājumos, pārstāvēsim Tevi Valsts Ieņēmumu Dienestā un Uzņēmumu Reģistrā! Zvani un atradīsim risinājumu!
Privacy Preferences